Thursday, April 28, 2011

Thanks Norway!

I en uformell avstemning jeg nettopp har fått ser det ut til at jeg er en hit i, av alle steder, Norge. Kanskje det er fordi vi deler samme klima eller kanskje det er en masseflukt av nordmenn planlegger å rømme fra EU og emigrere til vennlig Manitoba? Jeg vet ikke.

Uansett tilfelle jeg vil takke mine venner i Norge. Mine lesere fra Oslo spesielt. Jeg tror du vet hvem du er. Midt på natten når jeg brann opp trykk som er det blinker bort på min verden, men gode gamle Oslo.

Dag og natt jeg kan se deg blinkende bort, jeg aner ikke hva jeg har skrevet å fengsle ditt sinn. Noen ganger kan jeg se bort fra skjermen for å se om du er titte ut på meg ... ser på meg som jeg skriver, redigerer, ripe og redigere litt mer.

Du er alltid der, blinkende bort i dag og natt, er du en terrorist sovende celle bruker bloggen min som en front? Planla å gjennomføre nefarious ordninger mot vest? Jeg håper ikke det, det ville virkelig ødelegge bildet mitt perfekt utsikt over ditt land.

Et land hvor folk er frosset som vi kanadiere. Et land hvor en god øl er en fødselsrett, og alle tenker at de franske snakker bare litt morsomt. Et land med majestetiske fjell og dype fjorder. Landet der Viking historier sprang frem. Jeg ville hate å tenke stygt om deg Norge. Hvor ville våre to land være uten den klassiske kampene på curling isen? Ingen andre land kan gi opphav til en krølltang som Dordi Nordby.

Dordi Nordby

Jeg ville elske å rapportere at mitt land elsker meg så mye som du gjør skånsom Norge. Men med dobbelt treff dommen er i, står en oversikt i Norge 2402. USA på andreplass med 1435 treff. Dessverre mitt eget land Canada forutsigbar runder ut toppen 3 med 1247 treff.

Du kan lære Sør-Korea en ting eller to, elsker bare én person meg i landet kimchi og Chile vet knapt at jeg er levende med bare 4 besøk.

Takk Norge! Jeg vet ikke hva jeg gjør for å skape et slikt oppstyr, men jeg lover ikke å skremme deg bort i fremtiden.

And now in English...

In an informal poll I have just received it seems that I am a hit in, of all places, Norway. Maybe it's because we share similar climates or maybe there is a mass exodus of Norwegians planning to escape the EU and emigrate to friendly Manitoba? I don't know.

Kom til Canada (Come to Canada)

Whatever the case I would like to thank my friends in Norway. My readers from Oslo in particular. I think you know who you are. In the middle of the night when I fire up the press who is there blinking away on my globe but good old Oslo.

Day and night I can see you blinking away; I really have no idea what I've written to captivate your mind. Sometimes I look away from the screen to see if you're peeking out at me... watching me as I type, edit, scratch and edit some more.

You're always there, blinking away in the day and night, are you a terrorist sleeper cell using my blog as a front? Plotting to carry out nefarious schemes against the west? I hope not, that would really ruin my picture perfect view of your country.

A land where people are frozen like we Canadians. A land where a quality beer is a birthright and everyone thinks that the French talk just a little funny. A land with majestic mountains and deep fiords. The land where Viking tales sprung forth. I would hate to think ill of you Norway. Where would our two countries be without the classic battles on the curling ice? No other country could give rise to a curler such as Dordi Nordby.
Silly franskmann (Silly Frenchman)



I would love to report that my Canada loves me as much as you do gentle Norway. But with double the hits the verdict is in, the tally stands at Norway 2402. The United States second with 1435 hits. Sadly my country of Canada predictably rounds out the top 3 with 1247 hits.

You could teach South Korea a thing or two, only one person loves me in the land of kimchi and Chile barely knows that I am alive with only 4 visits.

Thank You Norway! I don't know what I am doing to create such a fuss, but I promise not to scare you away in the future.

No comments:

Post a Comment